vasárnap, február 11, 2007

 

Kétezerhetes istállószemle, vazze!

Sok sok idő után újra itt vagyok. Ez a rengeteg balfasz nem hagyott nyugodni. Már vagy egy éve nem követtem a suplyáki istálló eseményeit, sok volt az egyéb dolgom (a vasutat nem szabad elhanyagolni!). Most visszatértem. Ezúttal az utóbbi három hétvége eseményeit fogom közvetiteni a szokásos, kiméletlenül szar módon. Ja meg az Öcsi most vette észre hogy akkora balfaszok vagyunk hogy elfelejtettük moderálni a hozzábeszólásokat, abból most van egy hétre való olvasnivalónk. Köszönjük.

Észrevettem hogy régi ismerőseink, a szomorú szamuráj Kozsó és a sármos mosolyú Frodó már nem pózolnak olyan nagy hévvel a kamerának mint azelőtt. De sebaj, annyi baj legyen. Van helyettük más! Na gyere Ferkó, lökjed!



A görbeorrú Zsozsót az sem zavarja ha a haverjai teljes értékű idiótának tekintik miközben hirtelen bevarázsolja fejét a pinki-punki csajszik csoportképébe. Mivel érthető okokból ritkán tud lányokkal fényképezkedni, megirigyelte a barátai csajos képeit és most kihasználta az alkalmat hogy végre neki is legyen egy trendi, kiskorú-kislányos-ölelgetős fotója. A köldöke körüli háját diszkréten kivillantó, kis tömzsi Cipó hasonló okoból ugyancsak felettébb örül a váratlan lehetőségnek, nem annyira a különböző ajzószerek hatására elmélázott, rózsaszin overallba öltözött barátnője akinek most jutott eszébe hogy a tanitónéni sok házi feladatot adott a hétvégére.




A lassú mészáros Melák néha eljön a diszkóba de hamar rájön hogy ez nem neki való hely, ugyanis itt sajnos senkit sem érdekelnek a disznóvágások tapasztalatait idéző lelkes sztorijai. A képen éppen a reggeli véreshurka töltésének szépségeit próbálja nagy beleéléssel ecsetelni a fiataloknak: "Ahogy kel fel a nap, te meg gyúrod a rizses masszát és tömöd a bélbe... Gyönyörű, értitek, gyönyörű..."



Zsákos Frodó, Trufa és Csavardi Samu ezúttal sajnos eltüntek fotósunk látóköréből, de helyettük megjelentek suplyák-sziti különbejáratú hobbitfalvának kevésbé populáris lakói: az idióta Lalek, a zsörte Gyurma és a ronda Meffer. A szőke, bili-frizurás Gyurmát senki sem szereti mert mindig zsörtölődik - most is csúnyán néz. A ronda Meffernek meg csak a gonoszkodáson jár az esze. Csúnya Meffer, vajon most mit eszelt ki?




Két hálózat épités és egy mailszerver installáció között beugrottak a diszkóba a falu IT-s szakemberei. Láthatóan nehezen találják fel magukat, a vészkijárat közelében álldogálnak hogy túlzott szocializálódás esetén gyorsan el tudjanak menekülni. Egyedül Peti van igazán bezsongva, ő is csupán azért mert ahogy előredőlt, kiszúrta a kamera felbontási specifikációit jelző adatokat a lencse körül.




Ifjabb MC Zsusztyinó - akit a demográfiailag könnyen behatárolható Kolompár család nagy örömére és büszkeségére, okkult beolvadási-technikák és vad asszimilációs-varázslatok gyakorlása által nemrég léptettek elő fehér varázslóvá - itt épp energiát cserél mentorával.




Ingbuzi fiatalok, a diszkó Barátok közt-ös Mátyás Ricsi hasonmás-versenyének résztvevői. Abszolút autentikusak, főleg zselés tüsifrizurával és nyalókával a szájban!




Csupaszáj, Vadóc, Füles és kedves barátnőik.

Hozzábeszólások:
Welkóm bekk Ferkó:)

(miertis nincs elerhetoseged az oldalon)

Jankó

http://szombatestilaz.blog.hu
 
LOL!Ott a Wiki és a Braun xD Köszönjük Ferkó ezt a sok boldog pillanatot :D
 
Jeeessssz!
Ne tűnj el ilyen sok időre, nagyon hiányoztál!!!!
 
üdv,

nagyon zsír a frissítés. nemrég csináltam én is egy hasonló oldalt, igaz ennek nyomába sem ér. a linkek közé ki is raktam a szombat esti láz-t :). amúgy az oldalam: http://discoshit.extra.hu/

üdv,
boolean
 
Hát már én is nagyon nehezen tudtam csak kivárni ezt az újabb szellemi mannát. Majd' éhen haltam közben. Kénytelen voltam más oldalakon nézegetni, ha szánalmas, konzumidióta arcokat akartam látni miképp nyomulnak tökéletesen szétállva a bulikon. Sajnos ahogy öregszem egyre kevesbé van kedvem személyesen átélni az élményt :-)))
 
Öcsém ez nagyon odavert.

Hála és Tisztelet érte!!!!
 
Igen kellemes az új összeállítás:-) Már indítottam körlevelet a Suplyák rajongóknak:-)
 
Majdnem megfulladtam a nevetéstől, nagyon odaüt, köszi
 
Meffer szerintem Trufa, csak rövidebb a haja.
 
Még, még, mééééééééééég!!!!
 
Szép volt,rég vártam már folytatást,bár most már csak véletlen tévedtem ide..
 
remélem a hétvége után lesz folytatás, nem kell megint egy fél évet várni rá...
 
Szevasz nagyon frankó lett:)
Ezt én csináltam, vmi. hasonló:
http://www.tajcsik.blogspot.com/
 
igeeeeeeeen
 
Ferkó újra itt, yesss!!!! Istenem végre egy csekk a lapra, és új tartom tárult elénk. Köszönjük, Ferkó!!!
 
Lalek hobbit pedig Csavardi Samu szerintem, csak öregebb lett egy évvel.
 
http://www.viharvadasz.hu/~varkhonee2/galeria_esemenyei/szarfoldparty.html Na itt is vannak figurák:).
 
http://www.viharvadasz.hu/~varkhonee2/galeria_esemenyei/szarfoldparty.html Na itt is vannak figurák:).
 
Bent volt az oldal a kedvencek közt, már majdnem töröltem ki, de most véletlen idetaláltam: 10/10 az új cucc. Ne 1 év múlva legyen a következő.
 
Vegre bakeer,vegre visszatertel
 
Üdv!

Most vagyok csak itt először, de szerintem nem utoljára! :DDDD

Hatalmas ez a blog! :DDD Végig néztem a régmult eseményeket is... Ezek a hobbitok....:DDDDDD
Csavardi Samu meg a többi... LOL
 
Kegyetlen... :D
Én és a baráti köröm mindig kiemelkedő figyelmet szenteltünk ennek az oldalnak. Reméljük a következő frissítésre sem kell sokat várni, de ugye a minőségi munkához idő kell,úgyhogy dolgozz csak nyugodtan:)
Respect+
 
whááh!

http://www.csajozasitanacsok.hu/?pid=46592

lol! =D
 
Öcsém te egy akkora paraszt vagy h azt már dijazni kellene!
A bunkóságod hiven tükrözi, h gyerekorodban mindenki rajtad verte a farkát, megsemmisitettek, és h a csajok a discóban előbb mentek volna egy háziállattal mint veled! Egy bunkó pöcs bosszúja lehetne a blogod neve te fasz!
Édes bunkó bakterom, maradj te inkább a sineknél, mivel az iq-d száma max a vágányszámokat ütheti!
Csak el ne üssön a munkaeszközöd egy óvatlan pillanatban! Mert hidd el , lesz aki beganéz - örök nyugalmadra :D
 
Öcsém te egy akkora paraszt vagy h azt már dijazni kellene!
A bunkóságod hiven tükrözi, h gyerekorodban mindenki rajtad verte a farkát, megsemmisitettek, és h a csajok a discóban előbb mentek volna egy háziállattal mint veled! Egy bunkó pöcs bosszúja lehetne a blogod neve te fasz!
Édes bunkó bakterom, maradj te inkább a sineknél, mivel az iq-d száma max a vágányszámokat ütheti!
Csak el ne üssön a munkaeszközöd egy óvatlan pillanatban! Mert hidd el , lesz aki beganéz - örök nyugalmadra :D
 
na mi van kocsog, a kritikakat felsz kirakni, te fasz?!
ja, kulonben sajna soknak jart a szaja, ugyhogy legkozelebb csak szemelyesen, Te az ocsi pocsid meg Mi!
Csak aztan nehogy a kolegaid talaljanak ratok :D
 
Moin Ferko..
Wir warten schon neugierig die nächste Partybilder!!!!!

Die Bilder und die Kommente wären supergeil!!!
So muss weiter machen!!!
:o)))))
 
Szegeny szegeny ferko…c-c-c elore is csak sajnalni tudunk amiert masokat kritizalsz es arcodat nem mered vallalni ,mitol felsz ugyan?Az lenne tiszta sor ha betenned fotodat (persze elobb hanyinger elleni tabletityokat kellene bevenni a sokkhatastol hogy milyen formedveny tarul elenk)na de nemis ez a lenyeg tedd ki a keped es had kommentaljuk
 
Szegeny szegeny ferko…c-c-c elore is csak sajnalni tudunk amiert masokat kritizalsz es arcodat nem mered vallalni ,mitol felsz ugyan?Az lenne tiszta sor ha betenned fotodat (persze elobb hanyinger elleni tabletityokat kellene bevenni a sokkhatastol hogy milyen formedveny tarul elenk)hogy nyugodtan velemenyezhessuk
 
Errol van szo, kellett varni es izgulni majdnem egy evet, de meg mindig sivit a talpunk alatt a hazteto.
 
Alig győztem kivárni az újabb dózist!
Nagyon ütött a mostani is!Remélem nem kell sokat várni a következőre!!
 
aztarohadt XD XD XD XD
 
szia! soha nem olvastalak még eddig, és tök véletlenül találtam rá a blogodra... de annyira hihetetlenül röhögtem, hogy anyum benyitott a szobámba, hogy mi történik megzakkantam-e vagy mi van, hogy magamban vihorászok. Egy szóval (ill. kettővel) : hatalmas vagy!!!:D Andi:) Dunaújvárosból
 
Örülünk, hogy visszatértél!!!:-))
 
Ferkó, www.klubslagerm.hu oldalon nézz szét, lenne miből válogatni
 
igen, igen, vegre!!!!!!!!!!!
 
vazz ilyen nincs , u r the best
 
Jó az új sorozat, de a 2006 áprilisi sorozat nyomába sem ér. Úgy látom, hogy megfogyatkozott a Suplyák City Discoban a fogyik száma, mert már egy két normálisnak nevezhető kép is bekerült az új kollekcióba, amire tényleg nehéz jó szöveget írni. Több fogyi képet!!! :D
Üdv Csongrád megyéből
 
Király! Könnyesre röhögtem magam (de komolyan)a sok barom-arcon.
Máskor ne szolgáld a vasutat ilyen sokáig !!
Köszi az élményt!
 
Folytatást de azonnal!
 
amúgy nagyon örülök, h visszatért a blog, esküszöm, éreztem,h hiányzik vmi az életemből
 
basszus, ez létezik? hogy ennyi nyomorék van??? :D én esküszöm beszarok
 
Egy kicsit mintha leeresztettél volna, Ferkó; a kommentjeidből hiányzik a régi láz...

tiboru
 
Hi! tudod régebben nekem is tetszett az oldalatok. De aztán elgondolkodtam,hogy vajon én mit reagálnék ha egy ilyen szociopata feltenne a hálóra és rajtam röhögne a világ. valószínüleg péppé verném az illetőt. Te amúgy nem félsz ettől??
Ilyen módon a "discosok" is készíthetnének blogot,mondjuk a rockerekről,rapperekről.....stb..stb..
Szerencsére mi emberek különbözöek vagyunk!! Ezért sokszínű ez a kicsi kis világ. És talán ezért nem kéne kiröhögni másokat,ha már ezt a szórakozási formát választották.
A képekhez írt fogalmazásaid,inteligens embert takarnak. (szerintem) Ezért nem értem,hogy miért mások kárán szórakozól? Tisztelettel.....Dr Szomjas......
 
Nagyon ott van, halálra nevettem magam a képeken. Én már kinőttem a diszkókorszakból, és most legalább bepillantást nyerhettem a mai fiatalságról.
Nagggggyon-nagggggyon ott van!:)
 
Hy Ferkó! Remélem olvasgatod azért néha a hozzábeszólásokat, mertt én naon imádom ezeket a kis istállószemléket, amiket összeállítottál... :D
Noshát a lényeg amiért írok a seggnyaláson kívül, hogy van nékem egy fotóm ami esetleg érdekelhet téged. Öniróniát gyakorolván (rólam készült a fotó :D) elgondolkoztam rajta, hogy elküldjem-e néked hogy felpakolhasd, esetleg...
ezzel bepéldamutatnám, hogy mindenki lehet seggrészeg egy buliban és nézhet ki szánalmasan. csak be kell tudni vallani, hehehe... ;)

béke és remélem még jelentkezel új fotókkal és sztorikkal! mindent bele!!
 
Ó velkám bekk! Még-még. Mondjuk elképzelhető, hogy ha nagyon kattingatsz, elkap valami suplyáki agysebész, de azért havonta egy megéri a kockázatot. Fekete Kapát akarom!
 
vasutas ferkó, istenkirály vagy!!!
 
Felháborító ez az intoleráns, bunkó pesti tempó, ahogy a tisztességes, romlatlan vidéki fiatalokon köszörülitek a nyelveteket, miközben nekik köszönhetitek, hogy van mit ennetek a büdös városban is, ahol nem terem meg más, csak a kutyaszar! Éljen a Megbonthatatlan Munkás-Paraszt Szövetség!
Torgyi Jocó született Ormány Piktor
 
nemtom hova kéne képet küldeni de itt 1 kis fincsiség http://partyphoto.hu/index.php?page=kep&party_id=11768&kep_id=773216&album_id=73613&from=130
 
Nagyon kellett ez már, kitartást a folytatáshoz!;)
 
Nagyon kellett ez már!
Kitartást a folytatáshoz!
Alapanyag van...;)
 
huhh, baromi rég nem írtál, ez már kellett!!! :D
 
Köszönjük.

A Világ.
 
Még, még, még!!!! Féltem, hogy abbamarad ez az oldal, de felcsillant a remény, hogy talán mégsem!!!

Jelentkezhetnél sűrűbben, mert nagyon jól esik visítva röhögni az írásaidon!!!!

:))
 
Yessss! Hol a folytatás????? Már április van !!!!!! Ennyit már rég röhögtem! Köszönöm az élményt!
 
Nagyon komoly ahogy kifricskázod ezeket a képeket!Minnél hamarabb kérjük az újabb adagot!
 
köszönöm ez nagyon jó!!

Amugy egyik képet se torzítottad???
 
LOL XD látom újra köszönhetünk! Csak könyörgöm, ne keljen már félévet várni :D elvonási tünetek már jelentkeznek...! szóval hajrá, és a rekeszizmainkat ne kíméld XD XD
 
LOL XD látom újra köszönhetünk! Csak könyörgöm, ne keljen már félévet várni :D elvonási tünetek már jelentkeznek...! szóval hajrá, és a rekeszizmainkat ne kíméld XD XD
 
Naggyon jó ez a blog, de miért nem frissül?!


Szerencsére itt van egy hasonló:
http://fostalicska.blog.hu/2007/05/15/bulifos_sarand

Idézet:

"A buli eléggé nehezen indult el, mert DJ Prisoner még új az iparban, és véletlenül a szett helyett a főzőlapra rakta fel a lemezeket. Azelőtt a büntetés-végrehajtásnál volt elhelyezve, fizetés nélküli szabadságon."


"Ezoterikus Fecó a község parafenoménje. Rögtön felajánlotta, hogy meggyógyítja fotós kollégánk tripperét energiaküldéssel. Eredetileg kézrátétellel akarta, de ettől az opciótól kollégánk elzárkózott. Fecó mellett barátja, Ede néz szigorúan, a nyakában lógó táblácskára az van írva, hogy "Ede" – nehogy efelejtse."

És így tovább :))))))))



http://fostalicska.blog.hu
 
Nagyon gyenge...
 
mikor lesz új termés?????????
 
hát annak azért megnézném a fejét baszki aki meglátja itt magát :D
embertelen ez az oldal, könnyek nélkül végig se lehet olvasni :D
gz! :D
 
imádom ezt az oldalt. :)
 
http://turbo.lovebox.hu/users/77/45/0026/pic-01812014-68a889.jpg

Szerintem erről a képről is lehetne írni:-)
 
http://turbo.lovebox.hu/users/77/45/0026/pic-01812014-68a889.jpg

Szerintem erről a képről is lehetne írni:-)
 
Nagyon jo volt az eheti adag, a kovetkezo remeljuk nem 2008-ban lesz!
 
a Melák a legjobb :D:D
 
Méééég több képet és kommentet akarunk!!!! Február óta pangás van! Ferkó do something!!!!
 
ne hagyd abba Ferkó!
kérünk még!
 
Az IT szakemberek közt jobbról a második nem a Jáksó hasonmásverseny helyi győztese véletlenül?
 
nagyon jóóóóóó!!!
 
Ferkó, te állat!!!!!!!!!!!!
Ennyit még életemben nem röhögtem! Nagyon zsír az oldal. Csak így tovább!!!
 
überkirály! csak igy tovább!!!
 
rotflol :D
 
Folytassátok fiúk lécci! Muszály! Egy ország szakad meg a röhögéstől!

Üdv: Vorangee
 
nagyon tetszett, izgatottan várjuk a folytatást...
 
Ferkó, ne hagyd abba!!!

Az utánzóid a közeledbe se érnek!
 
Hello,

Örülök, hogy újra dolgoztál a képekkel, nagyon jó pillanatokat szereztél nekem!
Egy kérdésem lenne és kérlek válaszolj ha olvasod, hogy helyileg-területileg-szórakozóhelyileg hol gyűlik össze ennyi balfasz?
Én Budapesten a Bank Dance Hall előtt látok ennyi sutyót a nyugatinál, érdemes lenne oda is elmenni fotózni, meg az E-Klubnál ahová normális ember csak kevés teszi be a lábát!
Várom a következő adagot,
Üdv
a névtelen
 
Ez tűzmeleg, nagyon röhögtem!

Köszi az élményt!!!
 
Jaj, Ferkó! Ez nagyon jó! Újabb híreket a dizsiből!!!! Még!!!
Gombi
 
Ez így azért odatett...
 
Ezeket így szétoltani!Helyettem is adj nekik és így tovább!Jah és szerintem ha ezeken a poénokon nem gondolkodsz sokat akkor írány egy stand up comedy!Respect Ferike!Jah és sztem ingyen sampont osszatok a faluba...xD!
 
hát owned, konkrétan beszartam megint
hihetetlen hgoy birod ezeket kitalálni
mégmégmégmég :)
 
áááhh isten vagy ferkóóó
fáj a kurva hasam a röhögéstől :D:D

nagy fan vagyok ám, és gondoltam mivel mindenkinek mindig baja van azzal hogy mit rakjon ki msn képnek, összeállítottam egy csokort a 44 legjobb arcból :D :D

http://h4rd.hu/stuff/disznokorkep-msn.zip
 
üdv nagyon szakadás az oldal:D szerintem ne töröljétek a hozzászólásokat röhögni akarok a bunkókon ahogy próbálnak visszaszólni Frodó főként érdekelne:D:D:D Kozsót se felejtsük ki:D
 
Itt az ideje a 2008-as szemlének, nem gondolod? ;)
 
tessék frissíteni na....
 
ez egy amerikai képgyűjtemény hasonlóan szánalmas arcokról..de kissé más kategória:

ide kattints
 
www.ringdisco.fw.hu
érdemes rátekinteni a képekre... :D
 
Írj többet, és sűrűbben!!!!! Nagyon tetszik!!!!

Krisz
 
Ferkó, ez a blog nagggyon ott van!!!XD Kérlek, ne tűnj el ilyen sok időre, frissíts gyakrabban! Ahányszor végignézem a "művedet", mindig visítok a röhögéstől!!!! HATALMAS!!!:DDD
 
Fenomenális!!!!!
de ha kell vagy nehát nem lenne elég kép :
http://www.h-buli.hu/

van egy két szombat esti láz gyanús:D
 
Va!! Örülök, hogy van egy ilyen oldal:D Itt egy jó forrás az oldaladnak: http://marvanydisco.atw.hu/
Ez van amikor egy faluban mindenki mindenkivel rokon!! :D
 
még még még még
hova tűntél??
 
Kár,hogy már nem frissítesz.Baromi jó oldal volt :)
 
sokat tanultam
 
Megjegyzés küldése



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?