hétfő, május 08, 2006

 

Pihenés

Most egy kicsit pihenünk. Dolgoznom kell(ene). Gyűjtünk anyagot, napokban jövünk egy újabb frissitéssel.


Hozzábeszólások:
Kedves Vasutas Ferkó!

Sajnos nem találtam e-mailt az oldaladra, ezért aztán ide kell írnom, kénytelen-kelletlen. Te figyelj! Elhelyeztem egy linket a saját oldalamon, ami meglepően hasonló szellemiségű, mint a Tiéd! Megtennéd, hogy te is linkelsz engem? Így aztán a végén, mindenki jól jár, nem igaz?

üdvözlettel,
Lelkes Róbert
http://www.partyretard.com
 
Odanyomtam, Robi! Terjesszük együtt az igét.
 
Tetszik az oldal, nagyon kreatívak vagytok, megáll az eszem, h néha mik jönnek ki egyes félresikerült képekből. Terjesztik az oldalt maximálisan, azzal nincs gond. :D Addig örülök, amíg nincs ismerős, mert azért kicsit rosszul érezném magam a helyükben is ha ők lennének blamálva, bár biztos sorra kerülnek előbb utóbb. :D Levenni pedig nem fogod őket ha vki kéri, ugye?
 
Nem kellene a saját fészkedbe piszkítani. Többségük nem tehet róla, hogy ott van, ahol éppen van és úgy él, ahogy sikerül. Pöcs vagy és ne lepődj meg, ha pár hét népszerűség után valaki kiveri a fogad a kameráddal. Ne feledd, kicsi a mozgástered.
 
oo, enis csinaltam regebben egy hasonlot
http://lymmz.vonz.hu/?p=14
 
Naon királyok vagytok
 
hello,megnézegettem az oldalt,és hobbiszintű partifotósként tudnék adni egy-két csemegét,ha gondolod.
bunnylebowsky@hotmail.com
 
robogj előre ferkó, jók a kommentárok!
 
Mélyenszántó és dicséretes kezdeményezés ez a blog!
Csak így tovább!!

Egy ideje már e-mailben is keringenek ezek az elhíresült fotók. Az alapján találtam ide.
 
Szia !

Egyszerűen nem tudok betelni azzal, ahogy műveled ezt a "műfajt". Kérlek, ha legközelebb gyűjtő és alkotó munkába kezdesz és végzel is vele, kérlek, kérlek küldd el nekem is!! :-)
Kriszta
present@enternet.hu
 
Kedves Ferkó!

Egyszerűen fantasztikus amit véghez vittél!!! Már többször is meglátogattam ezt az oldalt, de mindig találok rajta valami új részletet, aminek nagyszerűségét addig még nem éreztem át.
Csak így tovább!

Üdvözlettel: pumpkin
 
Kedves Ferkó!

Egyszerűen fantasztikus amit véghez vittél!!! Már többször is meglátogattam ezt az oldalt, de mindig találok rajta valami új részletet, aminek nagyszerűségét addig még nem éreztem át.
Csak így tovább!

Üdvözlettel: pumpkin
 
Szia Ferkó !

Hol található ez az igen király hely ezekkel a válogatott jó arcokkal.
Szerintem zarándokhely lessz
 
Megjegyzés küldése



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?